Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 00:27

Черкаська загальноосвітня школа I-III ступенів №24

Меню сайту
Пошук по сайту
Вхід
On-Line
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Січень » 29 » Увага! Конкурс.
15:02
Увага! Конкурс.

Експериментальний творчий центр у співпраці з Міжнародним жіночим правозахисним центром «Ла Страда – Україна» ЗАПРОШУЄ УЧНІВСЬКУ МОЛОДЬ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДО УЧАСТІ У КОНКУРСІ інформаційно-профілактичної соціальної реклами «Вчимося вирішувати конфлікти» Черкаська міська дитяча громадська організація «Експериментальний творчий центр» (далі – Центр), неприбуткова організація, з метою активізації творчого потенціалу учнівської молоді на популяризацію моделей ефективної комунікації та конструктивного вирішення конфліктів оголошує обласний конкурс соціальної реклами «Вчимося вирішувати конфлікти». Конкурс проводиться у співпраці з Міжнародним жіночим правозахисним центром «Ла Страда – Україна», в рамках проекту «Розбудова миру, профілактика і розв’язання конфлікту з використанням медіації в групах та громадах, які постраждали від конфлікту, особливо серед жінок та дівчат ВПО» за підтримки Посольства Великої Британії в Україні. Конкурс є відкритим. До участі запрошуються учні (вихованці) загальноосвітніх начальних закладів усіх типів та позашкільних закладів віком від 14 років, учні ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ р.а., студенти ВНЗ ІІІ-ІVр.а., а також колективні (до 5 осіб) представники органів учнівського самоврядування, навчальних закладів, дитячих та молодіжних громадських організацій. Участь у конкурсі безкоштовна. Для участі у конкурсі необхідно до 10 лютого 2016року подати онлайн-заявку (форма – на сайті Центру http://ecc.ck.ua/project/60-uvaha-konkurs або за посиланнями: для індивідуальних учасників – https://docs.google.com/forms/d/1sThptKcItS87sIZ4jqKRdNabSNxle8YTOxPuuG5mUDo/edit; для колективних учасників – https://docs.google.com/forms/d/1czOfBpz_Y83OhLZCyD7KoJ350I42bk8WzbStSD7ed0A/edit. Електронну версію робіт для конкурсного відбору необхідно надіслати на електронну пошту ecc25.07.2003@gmail.com до 10 лютого 2016 року (включно) з позначкою у темі листа «На Конкурс соцреклами». Оригінали конкурсних матеріалів слід надіслати не пізніше 10 лютого 2016 року включно (згідно поштового штемпелю на конверті) рекомендованим листом за юридичною адресою Організатора Конкурсу: ЧМДГО «Експериментальний творчий центр», вул. Гоголя, 583, к. 38, м. Черкаси, 18006, з позначкою на конверті «На Конкурс соцреклами» або доставити особисто 06-07 лютого 2016 року з 11.00 до 15.00 за адресою: вул. Смілянська, 113/2, м. Черкаси, приміщення ЧМДГО «Експериментальний творчий центр». З 05 лютого 2016 року буде відкрито он-лайн голосування за конкурсні роботи на офіційних сторінках Конкурсу на Youtube https://www.youtube.com/user/ECC2013 та у Google+ https://plus.google.com/u/0/collection/Qpe9LB/. Роботи, що надійдуть пізніше 24 год.00 хв. 10 лютого 2016 року не будуть брати участь в он-лайн голосуванні. Он-лайн голосування за конкурсні роботи припиняється в 00 год. 00 хв. дня фіналу конкурсу. Фінал конкурсу – 15 лютого 2016 року. Нагородження переможців конкурсу відбудеться 20 лютого 2016 року за адресою: вул. Смілянська, 113/2, м. Черкаси, приміщення ЧМДГО «Експериментальний творчий центр». Час проведення нагородження буде повідомлено додатково. Положення про Конкурс додається. Додаткову інформацію можна отримати за офіційною електронною адресою Конкурсу ecc25.07.2003@gmail.com (Оргкомітет). Будемо раді бачити представників ваших навчальних закладів серед переможців! З повагою Оргкомітет Конкурсу ЗАТВЕРДЖЕНО Протоколом засідання Правління Черкаської міської дитячої громадської організації «Експериментальний творчий центр» від 12.01.2016 р. № 1 ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОБЛАСНИЙ КОНКУРС ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОФІЛАКТИЧНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ-2016 «ВЧИМОСЯ ВИРІШУВАТИ КОНФЛІКТИ» І. Загальні положення 1.1. Обласний конкурс інформаційно-профілактичної соціальної реклами «Вчимося вирішувати конфлікти» (далі – Конкурс) проводиться Черкаською міською дитячою громадською організацією «Експериментальний творчий центр» (далі – Організатор), неприбутковою організацією, з метою активізації творчого потенціалу учнівської молоді на популяризацію моделей ефективної комунікації та конструктивного вирішення конфліктів. 1.2. Конкурс проводиться у співпраці з Міжнародним жіночим правозахисним центром «Ла Страда – Україна» в рамках проекту «Розбудова миру, профілактика і розв’язання конфлікту з використанням медіації в групах та громадах, які постраждали від конфлікту, особливо серед жінок та дівчат ВПО» за підтримки Посольства Великої Британії в Україні (далі – Організатор). 1.3. Конкурс є відкритим для учнів, вихованців, студентів навчальних закладів усіх типів, а також органів учнівського самоврядування всіх рівнів, дитячих та молодіжних громадських організацій (об’єднань). 1.4. Конкурс проводиться з метою здійснення заходів з миробудування, медіації та вирішення конфліктів у навчальних закладах, групах та громадах, зокрема які постраждали від конфлікту, особливо серед жінок та дівчат, які є внутрішньо переміщеними особами та/або постраждали від ґендерного насильства в наслідок збройного конфлікту на сході Україні. 1.5. Завданням Конкурсу є: - привернення уваги органів та установ освіти, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадськості до проблем профілактики і розв’язання конфліктів з використанням медіації в освітньому середовищі, групах та громадах; - залучення учнівської молоді до популяризації конструктивних, творчих шляхів вирішення конфліктів, зокрема з використанням медіації; - проблем насильства та жорстокого поводження щодо дітей; - поширення та реалізації творчих проектів, пов’язаних з впровадженням нових підходів щодо попередження та вирішення конфліктів в освітньому середовищі та громаді. ІІ. Учасники Конкурсу 2.1. До участі запрошуються учні (вихованці) загальноосвітніх начальних закладів усіх типів та позашкільних навчальних закладів віком від 14 років, учні ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ р.а., студенти ВНЗ ІІІ-ІVр.а., а також колективні представники органів учнівського самоврядування, навчальних закладів, дитячих та молодіжних громадських організацій (об’єднань) (далі – Учасники). 2.2. Кількість колективних авторів (Учасників) не повинна перевищувати 5 осіб. 2.3. Для неповнолітніх Учасників необхідна письмова згода батьків або осіб, що їх замінюють, на участь дітей у Конкурсі. ІІІ. Умови, терміни та порядок проведення Конкурсу 3.1. Учасники Конкурсу зобов’язані ознайомитися з Положенням про Конкурс. 3.2. Згода з умовами участі в Конкурсі означає згоду Учасників щодо всіх пунктів Положення про Конкурс. 3.3. Конкурс проводиться у три етапи: І етап − відбірковий (01-10 лютого 2016); ІІ етап – онлайн-голосування на офіційних інтернет-ресурсах Конкурсу (05-15 лютого 2016); ІІІ етап – фінал (15 лютого 2016) 3.4. Творчі проекти (роботи) Учасників подаються на Конкурс за двома напрямами: 1) «Відеореклама» (форми робіт: презентація, відеоролик, документальний фільм, анімаційний проект тощо) 2) «Друкована реклама» (форми робіт: постер (А-2), буклет (А-4), лифлет (А-4), листівка (А-4)). 3.5. Для участі у Конкурсі необхідно подати: - творчу роботу за одним із конкурсних напрямів з питань попередження чи вирішення конфліктів творчим шляхом, з використанням моделей ефективної комунікації та конструктивного вирішення конфліктів, зокрема медіації; - пояснювальну записку до творчого проекту згідно вимог, зазначених у п.6.5. цього Положення; - онлайн-заявку на участь у Конкурсі на сайті Організатора (для індивідуальних Учасників – https://docs.google.com/forms/d/1sThptKcItS87sIZ4jqKRdNabSNxle8YTOxPuuG5mUDo/edit; для колективних Учасників – https://docs.google.com/forms/d/1czOfBpz_Y83OhLZCyD7KoJ350I42bk8WzbStSD7ed0A/edit). Неповнолітні Учасники додають до пакету конкурсних документів оригінал письмової заяви батьків або осіб, що їх замінюють, про згоду на участь підопічного у Конкурсі (додаток 1 до цього Положення). 3.6. Онлайн-заявку та електронну версію творчих проектів необхідно надіслати на офіційну електронну адресу Конкурсу ecc25.07.2003@gmail.com до 10 лютого 2016 року (включно) з позначкою у темі листа «На Конкурс соцреклами» згідно вимог, зазначених у п.п. 6.2, 6.4. цього Положення. 3.7. Пакет конкурсних документів (оригінали творчих робіт та супроводжуючі документи, зазначені у п. 3.5. цього Положення, за виключенням онлайн-заявки) слід надіслати не пізніше 10 лютого 2016 року включно (згідно поштового штемпелю на конверті) рекомендованим листом за юридичною адресою Організаторів Конкурсу: ЧМДГО «Експериментальний творчий центр», вул. Гоголя, 583, к. 38, м. Черкаси, 18006, з позначкою на конверті «На Конкурс соцреклами» або доставити особисто 06-07 лютого 2016 року з 11.00 до 15.00 за адресою розташування Центру: вул. Смілянська, 113/2, м. Черкаси, приміщення ЧМДГО «Експериментальний творчий центр». 3.8. Учасники можуть подавати на Конкурс творчі роботи, які були представлені в інших конкурсах. Подаючи заявку на участь у Конкурсі Учасники тим самим погоджуються на використання їх матеріалів Організаторами у некомерційних цілях. 3.9. Кожен Учасник (індивідуальний чи колективний) має право подати на Конкурс лише 1 (один) творчий проект. 3.10. Журі Конкурсу розглядає подані учасниками І етапу конкурсні роботи та визначає їх відповідність Умовам Конкурсу. До ІІ та ІІІ етапів Конкурсу допускаються роботи, які пройшли відбір на І етапі Конкурсу. Список учасників ІІІ етапу Конкурсу оприлюднюється на офіційному веб-сайті Організаторів (http://ecc.ck.ua/) не пізніше ніж за 5 днів до його проведення. 3.11. На ІІ етапі Конкурсу відбувається незалежне онлайн-голосування на офіційних інтернет-ресурсах Конкурсу на Youtube https://www.youtube.com/channel/UCfq8nw69epwmzdSD_E25bXw та у Google+ https://plus.google.com/u/0/collection/Qpe9LB/ за конкурсні роботи, які пройшли відбір на І етапі Конкурсу. Відбір робіт та їх розташування на офіційних інтернет-ресурсах Конкурсу для голосування буде здійснюватися по мірі надходження робіт на Конкурс. Роботи, що надійдуть пізніше 24 год.00 хв. 10 лютого 2016 року, до розгляду не приймаються та не будуть брати участь в онлайн-голосуванні. Онлайн-голосування за конкурсні роботи припиняється в 00 год. 00 хв. дня фіналу конкурсу. 3.12. Підсумки ІІІ етапу Конкурсу (фіналу) оприлюднюються на офіційних веб-сайтах Організаторів (http://ecc.ck.ua/, http://www.la-strada.org.ua/) упродовж 3 робочих днів після його завершення. 3.13. Надіслані на Конкурс творчі роботи мають відповідати умовам, зазначеним у розділі VІ. ІV. Організаційний комітет Конкурсу 4.1. Для організації та проведення Конкурсу створюється Організаційний комітет. 4.2. До складу Організаційного комітету входять представники ЧМДГО «Експериментальний творчий центр», на яких покладається координація та узгодження дій Журі, та обласної тренерської мережі МЖПЦ «Ла Страда – Україна». 4.3. Очолює Організаційний комітет Голова, який визначає та розподіляє повноваження членів Організаційного комітету, керує роботою з організації й проведення Конкурсу. 4.4. Члени Організаційного комітету здійснюють організаційну роботу щодо проведення Конкурсу та забезпечують порядок його проведення. 4.5. Секретар Організаційного комітету: - оформляє документацію щодо проведення та підбиття підсумків Конкурсу; - сприяє висвітленню результатів Конкурсу в засобах масової інформації; - відповідає за зберігання документів та матеріалів щодо проведення Конкурсу. V. Журі Конкурсу 5.1. Журі формується з метою забезпечення об’єктивності оцінювання конкурсних робіт та визначення переможців. 5.2. Журі формується з числа представників державних навчальних закладів, громадських організацій, представників ЗМІ (за згодою). Склад Журі Конкурсу узгоджується з Оргкомітетом. 5.3. Журі очолює Голова, який організовує роботу членів Журі, проводить засідання Журі, бере участь у визначенні переможців Конкурсу, підписує протоколи усіх етапів Конкурсу. 5.4. Члени Журі: - визначають номінації та критерії оцінювання конкурсних робіт у кожному з тематичних напрямів конкурсу; - об’єктивно оцінюють конкурсні роботи; - заповнюють протоколи усіх етапів Конкурсу; - визначають переможців та призерів Конкурсу. 5.5. Секретар Журі забезпечує зберігання, систематизацію, оформлення документів і матеріалів Конкурсу. VІ. Вимоги до конкурсних робіт. Критерії їх оцінювання 6.1. Творчі роботи, подані на Конкурс, повинні відповідати тематиці Конкурсу і не можуть порушувати авторські та будь-які інші законні права будь-яких фізичних чи юридичних осіб. 6.2. Творчі роботи з напряму Конкурсу «Відеореклама» подаються на диску CD-R/DWD-R: 1) для презентацій – у форматі PowerPoint, режим сумісності 97-2003 для Windows (розширення файлу .ppt). Обсяг презентації – не більше 15 слайдів з титульним та заключним; 2) для відеопроектів – у форматі AVI (розширення .avi) з роздільною здатністю не менше 720х480 та співвідношенням сторін 16:9. Тривалість відеопроектів не повинна перевищувати 10 хвилин. 6.3. Оригінали творчих робіт з напряму Конкурсу «Друкована реклама» подаються у форматі: А-2 (для постерів), А-4 (для буклетів, лифлетів, листівок). Художня техніка виконання творчого проекту повинна ефективно сприяти розкриттю теми Конкурсу, бути зрозумілою потенційним користувачам друкованої продукції. Текстові чи схематичні елементи творчого проекту (при умові їх використання в оформленні друкованої продукції) мають бути чіткими і видимими для читання та відповідати тематиці Конкурсу. 6.4. Електронна версія творчих робіт з напряму Конкурсу «Друкована реклама» подається у вигляді ескізу (ескізів) сторінки (сторінок) друкованої продукції у форматі JPEG (розширення файлу .jpg) для розміщення на інтернет-ресурсах Конкурсу на етапі онлайн-голосування. Текстові чи схематичні елементи творчого проекту (при умові їх використання в оформленні друкованої продукції) мають бути чіткими та видимими для читання при умові зменшення формату друкованої продукції до розміру фото. 6.5. У пояснювальній записці до творчого проекту, що подається на Конкурс, має бути розкрита така інформація: 1. Назва творчого проекту 2. Повне прізвище, ім’я та по-батькові автора (авторів) творчого проекту 3. Повна назва навчального закладу/громадську організації, яка рекомендує творчий проект для участі у Конкурсі 4. Повне прізвище, ім’я та по-батькові, посада та місце роботи керівника творчого проекту, посада 5. Формат творчого проекту, технічні засоби виконання 6. Ідея задуму, актуальність 7. Мета та завдання 8. Цільова аудиторія 9. Структура творчого проекту 10. Короткий опис змісту 11. Приклади або можливості практичного застосування творчого проекту 12. Результати практичного застосування (наявні або очікувані) 13. Подальші плани автора (авторів) щодо реалізації чи використання 14. Технічні умови для практичного застосування проекту (обладнання, освітлення тощо) 15. Список використаних джерел для підготовки творчого проекту. 16. Дата складання пояснювальної записки, підпис Учасника (згідно віку) та керівника творчого проекту. 6.6. Пояснювальна записка не повинна перевищувати 5 сторінок А4 (12 шрифт, Times New Roman, одиночний інтервал) і подається у форматі Word (розширення .doc), режим сумісності 97-2003 для Windows. 6.7. Номінації та критерії оцінювання творчих проектів визначаються членами Журі Конкурсу. Конкурсні роботи учасників оцінюються Журі зокрема (але не виключно) за такими критеріями: відповідність тематиці Конкурсу; актуальність; доцільність і коректність використаних методів; творчий підхід до вирішення проблеми; зрозумілість для сприйняття потенційною цільовою аудиторією; доступність і можливість практичного застосування. 6.8. В додатковій номінації «Вибір громади» підраховується кількість голосів (уподобань), які отримають конкурсні роботи під час онлайн-голосування на офіційних інтернет-ресурсах Конкурсу на Youtube та у Google+ станом на 00 годин 00 хвилин дня проведення фіналу Конкурсу. VІІ. Визначення та нагородження переможців і призерів Конкурсу 7.1. Переможці та призери Конкурсу визначаються Журі за кількістю набраних ними балів на ІІІ етапі Конкурсу. Оцінювання здійснюється за 5-бальною системою по кожному критерію відбору конкурсних робіт шляхом додавання балів. Сума балів є конкурсним балом для визначення переможців та призерів. 7.2. Переможцем (І місце) Конкурсу в кожному напрямі Конкурсу є творчий проект-учасник, який набрав найбільшу кількість балів за результатами голосування Журі Конкурсу на ІІІ етапі Конкурсу. 7.3. Призерами Конкурсу в кожному напрямі Конкурсу є творчі проекти-учасники, які за підсумками голосування Журі Конкурсу на ІІІ етапі Конкурсу зайняли ІІ та ІІІ місце. 7.4. Переможці та призери Конкурсу серед індивідуальних Учасників визначаються за віковими категоріями: 14-16 років; 17-19 років; 20-23 роки. 7.5. Переможці та призери Конкурсу серед колективних Учасників визначаються за категоріями: «загальноосвітній та позашкільний навчальний заклад»; «ПТНЗ і ВНЗ І-ІІ р.а.», «ВНЗ ІІІ-ІVр.а.», «громадська організація (об’єднання)». 7.6. У додатковій номінації «Вибір громади» буде обрано не більше 2 конкурсних робіт за результатами онлайн-голосування на офіційних сторінках Конкурсу на Youtube та у Google+ станом на 00 годин 00 хвилин дня проведення фіналу Конкурсу. 7.7. Творчі проекти переможців та призерів Конкурсу будуть розміщені на офіційних веб-сайтах Організатора та передані до Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда – Україна» для розгляду можливості їх подальшого використання у якості профілактично-просвітницької соціальної реклами в освітньому середовищі та в громаді. 7.8. Нагородження переможців відбудеться 20.02.2016 року. VІІІ. Фінансові умови 8.1. Участь у Конкурсі безкоштовна. 8.2. Витрати на організацію, проведення Конкурсу і нагородження його переможців здійснюються Організаторами в рамках проекту «Розбудова миру, профілактика і розв’язання конфлікту з використанням медіації в групах та громадах, які постраждали від конфлікту, особливо серед жінок та дівчат ВПО» за підтримки Посольства Великої Британії в Україні. 8.3. Витрати на пересилку або доставку конкурсних робіт, а також на перевезення переможців і призерів Конкурсу та супроводжуючих їх осіб для нагородження здійснюється за рахунок Учасників Конкурсу. 8.4. Учасник уповноважує Організатора до безоплатного користування надісланими матеріалами (у необмежений у часі та території спосіб) у виданнях і інших засобах інформації Організатора із дотриманням авторських прав. 8.5. Учасник не претендує на будь-який гонорар за використання конкурсних матеріалів згідно з цим Положенням, зокрема, за публікацію матеріалів на сайтах Організатора, а також в інших випадках публічного доступу до конкурсних матеріалів. 8.6. По завершенні Конкурсу Організаторові надається право розпоряджатися надісланими на Конкурс матеріалами, власність яких переходить безкоштовно до Організатора з моменту отримання Учасником Конкурсу нагороди. ІХ. Прикінцеві положення 9.1. Організатор не несе відповідальності за долю заявок та конкурсних робіт, які не дійшли до них з незалежних від них причин. 9.2. Організатор не несе відповідальності за подання Учасником неправдивих даних щодо авторства або неправдивих даних про третю особу. Наслідком подання неправдивих даних буде позбавлення права на нагороду. 9.3. Заявка творчого проекту до Конкурсу рівнозначна наданню Учасником згоди на демонстрацію його творчого проекту на офіційних інтернет-ресурсах Організатора і згодом — на його впровадження. 9.4. Надсилаючи творчий проект на Конкурс, Учасники тим самим висловлюють свою згоду на проведення Конкурсу у відповідності з цим Положенням, на позначення авторства проекту, поширюваного згідно з цим Положенням про Конкурс, а також на публікацію свого імені, прізвища, місця проживання, навчання та інформації про отриману нагороду на офіційних інтернет-ресурсах Організатора, у видавничих публікаціях Організатора, в інших засобах масової інформації на потреби, пов’язані з представленням результатів Конкурсу. 9.5. Учасник Конкурсу через надсилання проекту на Конкурс заявляє про свою відповідальність щодо авторства поданих матеріалів та дотримання суміжних авторських прав на матеріали, використані для розробки творчого проекту (конкурсних матеріалів). 9.6. У разі незгоди Учасників щодо проведення Конкурсу за цим Положенням про Конкурс або діючим законодавством, Учасники можуть заявити письмово рекламацію впродовж 5 днів від дня публікації результатів Конкурсу. Рекламація має бути надіслана рекомендованим листом на адресу Організатора, подану в пункті 3.6. з приміткою «Конкурс соцреклами». Після завершення вищезгаданого терміну рекламації не розглядатимуться. 9.7. Правильно заявлені рекламації розглядатимуться Організатором впродовж 30 днів від дати їх подання. Організатор розгляне заявлені рекламації і поінформує письмово заявника про прийняте рішення. 9.8. Всі питання і зауваження можна направляти на офіційну електронну адресу Конкурсу: ecc25.07.2003@gmail.com 9.10. Порушення Учасником Конкурсу умов Положення про Конкурс означатиме його виключення з участі в Конкурсі. 9.11. У справах, не врегульованих Положенням про Конкурс, застосовуються відповідні положення Цивільного Кодексу України. Додаток 1 До Положення про обласний конкурс інформаційно-профілактичної соціальної реклами-2016 «Вчимося вирішувати конфлікти» ЗРАЗОК ЗГОДИ БАТЬКІВ (ОСІБ, ЩО ЇХ ЗАМІНЮЮТЬ) НА УЧАСТЬ НЕПОВНОЛІТНЬОГО УЧАСНИКА В КОНКУРСІ Організатору обласного конкурсу інформаційно-профілактичної соціальної реклами-2016 «Вчимося вирішувати конфлікти» від ____________________________________________________, (прізвище, ім’я, по-батькові) що проживає за адресою__________________________________ _______________________________________________________ контактний (мобільний) телефон __________________________ ЗАЯВА Я, __________________________________________________________________, (прізвище, ім’я, по-батькові) батько/мати/опікун неповнолітнього Учасника Конкурсу інформаційно-профілактичної соціальної реклами-2016 «Вчимося вирішувати конфлікти» ______________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові Учасника) даю згоду на його/її участь у Конкурсі. З Положенням про Конкурс ознайомився(ознайомилася) та згоден(згодна), в чому підписуюся. _______________ __________________ ___________________ Дата підпис ініціали, прізвище

Переглядів: 574 | Додав: Татьяна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні посилання
Сайт міністерства освіти
Центр оцінювання якості
Інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Департамент освіти
Черкаський методичний кабінет
Черкаськa спеціалізованa школа І-ІІІ ступенів № 17
Черкаськa загальноосвітня школи І-ІІІ ступенів №34
Черкаськa спеціалізованa школа І-ІІІ ступенів №28
Черкаськa загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11
Черкаськa спеціалізованa школа І-ІІІ ступенів №3
Черкаський Гуманітарно-Правовий ліцей
Черкаська Гімназія №9
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Create by Hitch © 2024